naar top
Menu
Logo Print

Nieuwe logo’s voor Fevia en food.be

Hashtag en animatievideo voor nieuwe merkidentiteit
magazine

Fevia, de federatie van de Belgische voedingsindustrie, lanceert nieuwe logo’s voor zowel Fevia zelf als voor het promotiemerk ‘Food.be - Small country. Great food’. De nieuwe merkidentiteit werd onthuld tijdens een druk bijgewoonde Jaarvergadering in het Paleis voor Schone Kunsten in Brussel. De federatie sluit hiermee het feestjaar voor haar tachtigste verjaardag af.
“Het gestileerde mondje in ons nieuwe logo toont dat Fevia de stem van de Belgische voedingsindustrie laat horen. We gaan daarvoor al 80 jaar in dialoog met onze stakeholders. Tegelijk verwijst het ook naar de kwalitatieve Belgische voeding en dranken die wij met trots vertegenwoordigen”, zegt Jean Eylenbosch, voorzitter van Fevia.
Ook het merk food.be, waarmee de sector sinds 2013 de kwaliteit, diversiteit en innovatie van Belgische voeding en dranken promoot, krijgt een vernieuwd logo. “Met een gemeenschappelijk promotiemerk als food.be bieden we onze bedrijven meer kansen om hun sterktes in de kijker te zetten. Die bedrijven vragen om het sterke imago van ons land daarbij optimaal uit te spelen en net dat kunnen we met het vernieuwde logo nog beter doen. We roepen dan ook alle Belgen op om trots te zijn op onze voeding: we are food.be!”, licht Eylenbosch toe.
De grootste industriële sector van het land roept met haar nieuwe gezichten en met de hashtag #WeAreFoodBe alle Belgen op om samen de fierheid op Belgische voeding en dranken uit te stralen. Maak kennis met de nieuwe gezichten van de Belgische voedingsindustrie via deze animatievideo.

FEVIA

FEVIA

+3225501740
+3225501759