SCHAP SUPPLEMENTAIRE PRODUCTEN VERGT WEINIG INSPANNING

Zich onderscheiden met kwaliteitsproducten

Het aanbieden van supplementaire producten is in de eerste plaats een service naar de klanten toe. Zij nemen producten als pasta, sauzen of conserven mee uit de slagerij op het moment dat ze die nodig hebben. Om competitief te zijn met het aanbod in de supermarkt, kiest u het best voor producten die daar niet zijn vertegenwoordigd. Zich onderscheiden doet u m.a.w. met kwaliteit, niet op het vlak van prijs. Aan het woord komen drie slagers die een succesvol schap met supplementaire producten hebben uitgebouwd.

ZICH ONDERSCHEIDEN VAN SUPERMARKT

Kris Derycker van Keurslager Derycker uit Oostende: “We kunnen niet concurreren met de supermarkten op het vlak van prijs, wel op dat van service en kwaliteit. Daarom kiezen we voor producten die niet in de supermarkt verkrijgbaar zijn. Als Keurslager bieden wede conserven van Keurslager zelf aan, we verkopen ook veel wijnen die we inkopen via een wijnhandelaar en we hebben een shop-in-shop van Weyn's Honing. Andere delicatessen kopen we onder meer aan bij de firma Depuydt."

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Delicatesse 

Delicatesse maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.