naar top
Menu
Logo Print

Willy Naessens Food

Nieuwe huisstijl bekend gemaakt tijdens vakbeurs
magazine

Op Sial 2014 in Parijs pakte de Willy Naessens Group uit met het nieuwe logo en huisstijl voor Willy Naessens Food. Van 19 tot en met 23 oktober vond de voedingsbeurs Sial plaats in Parijs. Met het thema '50 years of innovation'  lag dit jaar de focus op de belangrijkste uitdagingen in de hedendaagse, globale voedingsindustrie. Dit evenement onder internationale aandacht was voor Willy Naessens Food het ideale moment om als sterke eenheid naar buiten te komen met een nieuwe huisstijl. De drie productiebedrijven binnen Willy Naessens Food, Salami Peeters, Frank Delmote & Blancke Production waren op dit internationale event aanwezig om de verkoop van Belgische charcuterie in het buitenland te promoten. Vlaams minister-president Geert Bourgeois bracht een bezoek aan de stand.

BOURGON

BOURGON

+3256689575
+3256687623