Rebranding Delisol

Rebranding Delisol

De tijd vliegt, het is ondertussen bijna twintig jaar geleden dat Delisol met haar eerste culinaire creatie, de halfgedroogde tomaten Sud’n’Sol, haar intrede deed in het gastronomische landschap. De belofte die we al die jaren aanbrachten – het blijven betoveren met kwalitatieve en authentieke slow food creaties – wensen we in de toekomst nog sterker uit te bouwen. We introduceren een gloednieuwe huisstijl. Deze bouwen we uit aan de hand van sfeervol geschilderd aardewerk, waar de motieven verwijzen naar de origine van het product. Dit doen we door voor elke productsoort een eigen bord te creëren. Het geheel vormt een uitnodigende collectie. Hierbij brengen we Delisol als merk prominenter naar voor, zonder de link met het verleden te doorbreken. De verpakkingsvorm, recepturen en de unieke kwaliteit van onze producten blijft ongewijzigd.

Wat heb je nodig

Krijg GRATIS toegang tot het artikel
of
Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? 
Print Magazine

Recente Editie
06 november 2025

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine