Het valt op dat de consument in deze bizarre tijden een duidelijke voorkeur heeft om zijn boodschappen te doen bij de kleine zelfstandige dan in de grote supermarkten. Dat weerspiegelt zich ook in de omzetverwachtingen bij onze ondervraging bij de Belgische slagers en hun grote optimisme.
Elke ondernemer voelt ongetwijfeld een verschil in zijn omzet door de coronacrisis. Professional Media Group zocht het uit voor de voedingszaken. Professional Media Group zocht het uit. Zowel chocolatiers, slagers...
De kans dat het coronavirus COVID-19 via HVAC-systemen verspreid wordt, is zeer beperkt, zelfs wanneer een besmet persoon aanwezig is in het gebouw. Toch blijft het, nu almaar meer bedrijven opnieuw de deuren openen, belangrijk om toe...
Bescherming van onze gezondheid is nu een topprioriteit, D’Heldt levert hiervoor oplossingen: mondmaskers, gelaatsbeschermers, desinfecterende sprayers en protection shields. Hierna een overzicht...
De helft van de handelaars die nog geen webshop had, ging online tijdens de lockdown. Dankzij e-commerce draaiden de winkels 20% van hun normale omzet. “Samen met de hinderpremie blijkt dat voor de meesten net genoeg om te ...
Delicatesse maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.
Registreer
Registreer en word gratis online abonnee
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.