- 29 november 2017
- | 4 min. leestijd
Schap supplementaire producten vergt weinig inspanning
Zich onderscheiden met kwaliteitsproductenHet aanbieden van supplementaire producten is in de eerste plaats een service naar de klanten toe. Zij nemen producten als pasta, sauzen of conserven mee uit de slagerij op het moment dat ze die nodig hebben. Om competitief te zijn met het aanbod in de supermarkt, kiest u het best voor producten die daar niet zijn vertegenwoordigd. Zich onderscheiden doet u m.a.w. met kwaliteit, niet op het vlak van prijs.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.