Croustifrance wordt Croustico  

Croustifrance wordt Croustico

Croustifrance wordt Croustico Nieuwe naam om de horizon te verruimen Het Gentse Croustifrance wordt omgetoverd naar Croustico. “We willen niet van koers veranderen, maar onze horizon verder verruimen”, verklaart stichter en algemeen directeur Wim Martens. “Onze internationale aanwezigheid en ambitie, vraagt een doorgedreven uitbouw van lokale productgamma’s die verder gaan dan ‘Frans brood’”, klinkt het bij Martens. Het werd door de naam bijvoorbeeld moeilijk om in Italië op een geloofwaardige manier de lokale foccaccia te verkopen. Het werd dus dus hoog tijd voor een verandering vinden ze. ‘Crousti’ werd behouden als link met het verleden en de ‘co’ die er werd aan toegevoegd komt van concept, coaching en corporation of people. Ook het logo werd volledig vernieuwd. Het nieuwe, onregelmatige, gouden logo staat symbool voor een bol deeg, de basis voor elk bakproduct.

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Delicatesse 

Delicatesse maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.