Easy Volkoren 25%

Maak op een eenvoudige manier volkorenbrood

Puratos lanceert Easy Volkoren 25%, een mengeling waarmee u op een eenvoudige manier volkorenbroden maakt met een unieke smaak en uitstekende vershoudbaarheid. De mengeling bevat de nodige kiemen en zemelen waardoor u na toevoeging van witte bloem een 100% volkorenbrood bekomt.
• Boordevol smaak met een malse kruim. De typisch bittere smaak van een volkorenbrood wordt afgerond door de geroosterde smaak van de roggedesem.
• U voegt enkel witte bloem, gist en water toe.
• Elke keer opnieuw producten van topkwaliteit.
• Dankzij de Easy Volkoren 25% werkt u kostenefficiënt en kan u heel wat tijd besparen.

Bekijk het recept op www.puratos.be

Wat heb je nodig

Krijg GRATIS toegang tot het artikel
of
Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? 

Gerelateerde artikels

De voordelen van geautomatiseerde kassasystemen

Het sleutelwoord voor een winstgevende zaak is efficiëntie, en dat geldt ook voor uw slagerij of delicatessenzaak. Met een geautomatiseerd kassasysteem bent u alvast op de goede weg.

'BROOD, GOED VERHAAL' GOED VERTELD

Op het einde van 2023 loopt de Europees gesubsidieerde campagne 'Brood, goed verhaal' af. De campagne - een samenwerking tussen het Nederlands Bakkerij Centrum (NBC) en het Belgische Instituut Brood & Gezondheid (IB&G vzw) - maakte met een eindsessie duidelijk dat er goed werk werd geleverd, maar dat er ook nog wel wat werk op de plank blijft. De belangrijkste boodschap is dat elke bakker een ambassadeur is die het goede verhaal van brood moet vertellen aan zijn of haar klanten.

Een Blik op Volkoren: kennis over onze broodcultuur moet groeien

Volkorenbrood is een essentieel basisproduct, dat bij zowel jong als oud in het dagelijkse consumptiepatroon thuishoort. Navrant genoeg eet tot op heden nog steeds een groot percentage van de Vlamingen geen volkorenbrood, dat is een gemiste kans voor onze gezondheid.

Trends in bake-off

Aangezien slagerijen meer en meer onestopshops worden, is het aanbieden van broodproducten zeker een optie. De eindconsument gaat op zoek naar variaties op traditionele klassiekers en vindt die bij bloemsoorten van weleer, maar ook bij desembroden. Ook de viennoiserie gaat de gezonde toer op, met bv. meergranencroissants of croissants met quinoa, volkoren of spelt. En dat nog het liefst gluten- of suikervrij. Maar genieten blijft in dit segment even belangrijk.

Print Magazine

Recente Editie
06 november 2025

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine