Rebranding Delisol

Rebranding Delisol  

Rebranding Delisol Rebranding Delisol De tijd vliegt, het is ondertussen bijna twintig jaar geleden dat Delisol met haar eerste culinaire creatie, de halfgedroogde tomaten Sud’n’Sol, haar intrede deed in het gastronomische landschap. De belofte die we al die jaren aanbrachten – het blijven betoveren met kwalitatieve en authentieke slow food creaties – wensen we in de toekomst nog sterker uit te bouwen. We introduceren een gloednieuwe huisstijl. Deze bouwen we uit aan de hand van sfeervol geschilderd aardewerk, waar de motieven verwijzen naar de origine van het product. Dit doen we door voor elke productsoort een eigen bord te creëren. Het geheel vormt een uitnodigende collectie. Hierbij brengen we Delisol als merk prominenter naar voor, zonder de link met het verleden te doorbreken. De verpakkingsvorm, recepturen en de unieke kwaliteit van onze producten blijft ongewijzigd. 

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Delicatesse 

Delicatesse maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.