- 04 mei 2017
- | Bron: Foodservices
Rebranding Delisol
Rebranding Delisol Rebranding Delisol De tijd vliegt, het is ondertussen bijna twintig jaar geleden dat Delisol met haar eerste culinaire creatie, de halfgedroogde tomaten Sud’n’Sol, haar intrede deed in het gastronomische landschap. De belofte die we al die jaren aanbrachten – het blijven betoveren met kwalitatieve en authentieke slow food creaties – wensen we in de toekomst nog sterker uit te bouwen. We introduceren een gloednieuwe huisstijl. Deze bouwen we uit aan de hand van sfeervol geschilderd aardewerk, waar de motieven verwijzen naar de origine van het product. Dit doen we door voor elke productsoort een eigen bord te creëren. Het geheel vormt een uitnodigende collectie. Hierbij brengen we Delisol als merk prominenter naar voor, zonder de link met het verleden te doorbreken. De verpakkingsvorm, recepturen en de unieke kwaliteit van onze producten blijft ongewijzigd.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.