- 07 februari 2017
- | Bron: Foodservices
Vandemoortele in het nieuw
Vandemoortele in het nieuw Nieuwe Corporate Identity gecreëerd Vandemoortele heeft een nieuwe Corporate Identity gecreëerd om te onderstrepen dat het bedrijf de mens en de klant centraal stelt, met passie voor voeding en smaak. In dat kader werd ook het logo herzien. "We voegden een visueel icoon toe aan onze merknaam. Wij zien de natuur als een bron van goedheid. Het visuele icoon staat symbool voor de groei in de natuur en de belofte van vooruitgang. De kleuren van het icoon duiden op de variëteit in smaak, zowel op cultureel als persoonlijk vlak. Wij juichen culturele authenticiteit toe en komen tegemoet aan lokale smaakvoorkeuren." De nieuwe huisstijl maakt de weg vrij voor digitale marketing. Zo is er ook een nieuwe website waarop de firma waardevolle content zal creëren die een inspiratie kan zijn voor het publiek. Dit kan video, audio, animaties infographics of tekst zijn, wat het beste past bij de veranderende behoeften.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.